Nowe życie hula hop

Nawet jeśli nie przepadasz za aktywnością fizyczną kręcenie hula hop na pewno przypadnie ci do gustu. Nie jest to wykańczające ćwiczenie, a jego efekty są już widoczne po paru tygodniach regularnego treningu. Hula hop wzmacnia mięśnie brzucha, ramion oraz pośladków. Świetnie rzeźbi okolice talii i sprawi, że błyskawicznie pozbędziemy się nadprogramowych centymetrów. Kręcenie kółkiem działa na zdrowie naszego kręgosłupa, ponieważ wzmacnia znajdujące się przy nim mięśnie. Przygodę z hula hop najlepiej zacząć z szerszą obręczą. Łatwiej nad nią zapanować i utrzymać na wysokości pasa. Kiedy już opanujesz podstawy możesz urozmaicić swój trening wprowadzając do swojego repertuaru coraz trudniejsze figury. Z upływem czasu będziesz mógł zamienić koło na nieco mniejsze i cięższe, albo wyposażone w specjalne wypustki masujące. Jeśli naprawdę lubisz hula hop możesz zdecydować się na taniec używając go jako dodatek. Nie jest to proste, ponieważ wymaga świetnej równowagi, koordynacji i kondycji.

Witaj! Jestem lekarzem w trakcie specjalizacji w jednym z Warszawskich szpitali. Bloga prowadzę, aby dzielić się z Wami ciekawostkami ze świata medycyny. Zapraszam do czytania moich wpisów!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszystkie prawa zastrzeżone (C)