Dieta na dobry humor

Czy zdawaliśmy sobie sprawę, ze odpowiednie żywienie może wpływać i stymulować nasz nastrój? Okazuje się, że tak. Aplikując sobie dietę najczęściej chcemy odzyskać zdrowie i dobry wygląd. Tymczasem możemy tak pokierować odżywianiem, aby nie zabrakło nam dobrego nastroju. Jak sama nazwa wskazuje dieta ma za zadanie poprawić nasze samopoczucie. Możemy stosować ją zamiast słodyczy. Nadaje się idealnie na pochmurne dni i jesienne wieczory. Jest tak zbilansowana, abyśmy nie musieli bać się o przybranie na wadze. Na przykładowy jadłospis składa się 5 posiłków. Śniadanie zaczynamy od odtłuszczonego jogurtu, banana, mandarynki i otrębów. Na drugie śniadanie aplikujemy sobie kromkę pieczywa razowego z serkiem kanapkowym i orzechem włoskim. Obiad będzie się składał z kurczaka podanego z ryżem i brokułami. Podwieczorek składa się z plasterka ananasa i suszonych śliwek. Na kolację zjedzmy sałatkę z migdałami. Tego typu zbilansowanie naszej, codziennej diety mocno wpłynie na funkcjonowanie organizmu i nasz humor. Poczujemy przypływ energii i wewnętrzną radość. Pamiętajmy, że pozytywne nastawienie do życia jest kluczową sprawą w rozwiązywaniu trudności przeciwności losu. Musimy się w nie zaopatrzyć, kiedy dochodzi do zmierzenia się z problemem. Pozytywne nastawienie pomaga zwalczyć wiele stresów.

Witaj! Jestem lekarzem w trakcie specjalizacji w jednym z Warszawskich szpitali. Bloga prowadzę, aby dzielić się z Wami ciekawostkami ze świata medycyny. Zapraszam do czytania moich wpisów!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszystkie prawa zastrzeżone (C)